Dominic Fritz, primarul Timișoarei, este bănuit de folosirea fondurilor publice pentru campania electorală, aflându-se în centrul unei polemici legate de cheltuirea banilor publici pentru campania electorală.
Cu doar două luni înainte de alegerile din 9 iunie, instituția a achiziționat materiale publicitare în valoare de 182.100 lei fără TVA, adică peste 43.000 de euro cu TVA, prin încredințare directă pe 25 martie.
Firma locală ADG CRIS ADVERTISING va tipări materiale informative, afișe, autocolante, flyere de diferite dimensiuni și alte materiale ce pot fi expuse în spațiile publice. Scopul declarat este de a face cunoscută activitatea primarului Dominic Fritz și a echipei sale din cadrul USR, în special către locuitorii care nu sunt activi pe rețelele sociale sau care nu apreciază publicația oficială a primăriei, de propagandă, care este finanțată și ea cu 150.000 de euro pe an, potrivit publicației PsNews.
Această acțiune a stârnit critici, iar modul de operare este recunoscut chiar de Primăria Timișoara, care și-a justificat achiziția prin dorința de a transmite informații direct în cartiere, către cetățeni. Aceasta se adaugă comunicatelor de presă și postărilor pe rețelele de socializare ale primăriei.
„Pe lângă comunicatele de presă și postările pe conturile de social media ale primăriei, considerăm necesar să ducem informațiile în cartiere, direct la potențialii beneficiari” a justificat primăria acțiunea de popularizare.