Clienții PPC Energie au primit o notificare la final de an, pe care nu mulți au înțeles-o. Iată despre ce este vorba!
Ioana Krekan, manager Activare și Facturare PPC Energie, a explicat, ce conține, de fapt, notificarea primită de clienți.
”În primul rând, conține data la care expiră această ofertă de furnizare și este trimisă în urma reglementărilor. Practic, informăm clientul de faptul că această ofertă de furnizare ajunge la final și facem acest demers chiar dacă nu se schimbă nimic, menționăm anterior faptul că sunt prețurile plafonate și că nu se schimbă nimic.
Revenind un pic la notificare și uitându-ne pe exemplu, vedem în anexa A că sunt detaliate condițiile economice, avem numele produsului, caracteristicile, prețurile aplicate, perioada de aplicare, detalii despre facturare, condiții de plată ș.a.m.d. Tot în această anexă pe care o vedem acum, putem să observăm serviciile exclusive oferite de furnizor, printre care contul MyEnel, factura electronică, canalele diversificate de plată și pe ultima pagină a anexei regăsim și detaliile legate de tarifele de distribuție, tarif care este inclus în această ofertă. Cele mai importante detalii sunt pe prima pagină a notificării”, a precizat Ioana Krekan.
„Practic, avem data la care intră în vigoare noua ofertă și cum se calculează prețul final. Aș dori totuși să vă reamintesc că acum contractele sunt încheiate cu furnizorul PPC Energie Muntenia și PPC Energie. Acesta este noul nume al furnizorului. Companiile sunt partea grupului PPC, denumite anterior Enel Energie și Enel Energie Muntenia”, a mai precizat Ioana Krekan la DCNews.