Mașinile Dacia se vor scumpi din nou, după ce au ajuns la niveluri de preț întâlnite doar la rivalii consacrați pe piața occidentală. O medie de vânzare a unui autoturism produs sub marca românească este de 17.000 de euro.
Șeful de marketing al companiei Dacia avertizează că mașinile se vor scumpi, din nou.
Directorul a anunțat că prețurile pentru mașinile companiei vor crește destul de mult, iar acest lucru se va întâmpla în viitorul apropiat. „Dacă noul standard Euro 7 va intra în vigoare, prețurile vor crește și nu știm cum vor reacționa clienții”, a transmis Xavier pentru Automobilwoche, transmite B1TV.
Cât au plătit clienții pentru o Dacia
„Un sfert din clienții Dacia au condus anterior tot o mașină Dacia, iar 15% un Renault. Cei mai mulți, 60%, vin de la restul mărcilor. Iar dacă își vând mașinile, 65% aleg din nou marca, iar 15% merg la Renault”, a comentat oficialul de la Dacia.
„Anul trecut, clienții au plătit o medie de 17.000 de euro pentru o Dacia”, au mai precizat directorul de marketing.
În afară de problema prețurilor, constructorul francez se confruntă și cu termene de livrare pe care le respectă cu greu. Xavier Martinet, a recunoscut că termenul de livrare este mare, dar o cunoscut o mica îmbunătățire, transmite România Tv.
Anul trecut termenul de livrare era de aproximativ jumătate de an, dar în acest an acesta a scăzut.
„Acum avem comenzi pentru aproximativ 3,5 luni. Suntem mulțumiți. Înainte de criză, comenzile noastre durau de obicei două luni. Clienții noștri nu sunt dispuși să aștepte mult, dacă avem termene de livrare de 5 – 6 luni, pierdem clienți”, a declarat Martinet.
15% dintre clienții Dacia vin de la Renault. Cu toate acestea, șeful vânzărilor este de părere că cele două mărci sunt „complementare”.
Dacia a fost privatizată în anul 1999 și preluată de francezii de la Renault de la statul roman.
Leave a comment