Șeful ANPC îndeamnă românii care nu sunt mulțumiți de serviciile și produsele oferite la vânzare, în minivacanța de Rusalii, să sesizeze imediat ANPC. Operatorul reclamat va fi verificat, spune Horia Constantinescu, pentru că sunt echipe de permanență ANPC la nivelul întregii țări.

Noi avem echipe de permanență la nivelul întregii țări, cele care sunt la dispoziția consumatorului când aceștia, eventual, se confruntă cu o situație care le pune în pericol sănătatea, viața sau interesele economice. Comandamentul îl începem la începutul săptămânii viitoare în zona de litoral și sigur vom desfășura și în celelalte stațiuni turistice.

Cel mai important lucru pe care trebuie să-l aibă în vedere consumatorii e respectul de sine și când se confruntă cu produse sau servicii de proastă calitate, să nu ezite să ne transmită o sesizare pe pagina Autorității sau la numărul de urgențe unde, chiar dacă nu răspunde nimeni, e un robot telefonic care preia aceste mesaje ce vor fi ascultate și gestionate corespunzător”, a declarat Horia Constantinescu, într-o declarație pentru B1TV.

Horia Constantinescu a precizat apoi că, joi, ANPC a desfășurat mai multe acțiuni în zona Ilfov – București, în urma unor sesizări primite.

La fel se va proceda în întreaga țară, acolo unde situațiile sunt periculoase pentru drepturile consumatorilor”, a mai spus șeful ANPC.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *