Romgaz a scos la licitație un contract cu privire la achiziționarea de echipamente IT pentru mai multe sucursale alea acesteia. Conform anunţului de participare, proiectul vizat constă în achiziționarea de noi echipamente IT necesare pentru asigurarea funcționării în condiții de securitate a sistemelor informatice.

Determinarea Romgaz pentru achiziționarea produselor este reprezentată de necesitatea înlocuirii echipamentelor vechi ce au un grad ridicat de uzură fizică și morală. Obiectivul general al achiziției este îmbunătățirea condițiilor de la locul de muncă. Obiectivul specific al achiziției este reprezentat de asigurarea funcționării în condiții de securitate a sistemelor informatice. Beneficiile anticipate de Romgaz prin achiziționarea de noi echipamente IT sunt creșterea productivității și a eficienței activității.

Locațiile unde se vor face livrările echipamentelor sunt:

– Sediul Romgaz: Str.Constantin Moțaș, Nr.4, Mediaș.

– Sucursala Mediaș: Str.Gării, Nr.5.

– Sucrusala Mureș: Str.Salcâmilor, Nr.23, Târgu-Mureș.

– Sucursala SIRCOSS: Șoseaua Sibiului, Nr.5, Mediaș.

– Sucursala STTM: Str.Barajului, Nr.6, Târgu-Mureș.

– Sucursala Iernut: Str.Energeticii, Nr.1, Iernut.

Valoarea totală estimată a acordului-cadru este de 8,9 milioane de lei, fără TVA, adică 1,8 milioane de euro, plus TVA. Criteriul de atribuire al acordului-cadru aplicat pentru stabilirea ofertei cea mai avantajoasă din punct de vedere economic este respectarea spcificațiilor tehnice prevăzute în Anexa 1. Astfel, pentru lotul 1, criteriul de atribuire este „ cel mai bun raport calitate preț”, iar pentru loturile 2, 3, 4 și 5 criteriul de atribuire este „prețul cel mai scăzut”. Durata acordului-cadru este de 24 de luni.

Ce echipamente IT sunt necesare sucursalelor Romgaz

Lotul 1 al achiziției presupune achiziționarea de computere portabile în valoare de 5,5 milioane de lei fără TVA. Computere portabile de tip I cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 74 buc. și maxim 98 buc. Computere portabile de tip I 17” cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 13 buc. și maxim 21 buc. Computere portabile de tip II cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 413 buc. și maxim 620 buc. Computere portabile de tip II 17” cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 4 buc. și maxim 7 buc. Computere portabile de tip III cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 9 buc. și maxim 26 buc.

Lotul 2 presupune achiziționare de desktop-uri PC în valoare de 1,5 milioane de lei, fără TVA. Desktop-uri PC de tip I cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 51 buc. și maxim 82 buc. Desktop-uri PC de tip II cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 158 buc. și maxim 225 buc.

Lotul 3 presupune achiziționare de stații grafice în valoare de 1,3 milioane de lei, fără TVA. Stații grafice cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 15 buc. și maxim 25 buc.

Lotul 4 presupune achiziționarea de monitoare video color în valoare de 393 de mii de lei, fără TVA. Monitoare 22” cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 170 buc. și maxim 252 buc. Monitoare 27” cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 64 buc. și maxim 110 buc.

Lotul 5 presupune achiziționarea de computere portabile de tip IV în valoare de 83 de mii de lei, fără TVA. Computere portabile de tip IV (CG) cu o cantitate estimată pentru acordul cadru de minim 2 buc. și maxim 6 buc.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *