Ministerul Sănătății a deschis licitația pentru serviciile de organizare a unei campanii de conştientizare asupra importanţei vaccinării, inclusiv în mediul audiovizual. Pentru această campanie, Ministerul Sănătății a primit o finanțare de aproximativ 1.8 milioane de euro.
Contractul este împărțit pe două loturi. Primul lot presupune derularea unor campanii prin instrumente audiovizuale, precum și la organizarea de reuniuni de informare și educare. Valoarea acestui lot ajunge la peste 1,7 milioane de euro. Al doilea lot vizează servicii de realizare a unor seturi de obiecte promoţionale cu informaţii generale privind Strategia Naţională de Vaccinare. Valoarea seriviciilor ajunge la peste 83 de mii de euro.
Serviciile solicitate în cadrul contractului presupun:
– Promovarea campaniei la televizor, la radio, cât și prin mijloacele online.
– Realizarea unui mesaj și a unui slogan pentru întregul proiect.
– Crearea, producția și difuzarea a 5 spoturi TV de aproximativ 30 de secunde, difuzate pe 3 posturi de televiziune naționale de știri. Difuzarea spoturilor se va face într-o perioadă de minimum 20 săptămâni, fiecare spot va fi rulat cel puțin 4 săptămâni. Se vor asigura apariții de minim 2 ori/zi.
– Crearea, producția și difuzarea la radio a 5 spoturi de aproximativ 30 de secunde, difuzate pe 2 posturi de radio naționale, difuzate în orele de audiență maxima, de regulă dimineața în intervalul 07-11. Se vor asigura minimum 2 apariții/zi.
– Crearea, producția și difuzarea a 5 bannere web online animate, postate fiecare pe minimum 50 de site-uri relevante pentru părinți, sănătate și familie. Se vor respecta dimensiunile impuse in Manualul de identitate vizuală POCA.
– Promovarea și realizarea reclamelor plătite pe rețele sociale: Facebook sau echivalent pentru paginile web instituționale, pentru pagina de Facebook instituțională sau echivalent, pentru subiectele comunicate de Ministerul Sănătății și difuzarea de reclame plătite.
– Redactarea unor mesaje de promovare a unor bune practici de vaccinare.
Valoarea totală a investiției este de 8,4 milioane de lei, cu TVA, adică 1,7 milioane de euro. Programul este finanțat din fonduri europene.
Leave a comment