Retailerul evoMAG a dat startul campaniei de Black Friday pe 25 octombrie, cu un plan de reduceri structurat în trei etape care se va încheia pe 10 noiembrie. Compania promite reduceri de până la 70% pentru 50.000 de produse, cu cele mai mari discounturi la electrocasnice, televizoare, telefoane mobile și laptopuri.
Printre ofertele anunțate se numără smartphone-uri de la 499 lei, televizoare de la 550 de lei, trotinete electrice la 999 lei și smartwatch-uri la prețuri începând de la 99 de lei.
Cele trei etape ale campaniei Black Friday 2024 la evoMAG sunt:
– Episodul 1: 25 – 31 octombrie, reduceri de până la 50%;
– Episodul 2: 1 – 7 noiembrie, reduceri de până la 60%;
– Episodul 3 (Black Friday Principal): 8 – 10 noiembrie, reduceri de până la 70%, în aceeași zi cu startul campaniei eMAG.
Pentru a face față cererii crescute, evoMAG și-a mărit stocul cu 20% și a extins spațiul de depozitare printr-un nou depozit provizoriu de 600 mp. De asemenea, produsele comandate vor putea fi ridicate din 11.500 de lockere naționale, datorită parteneriatelor cu Sameday, Fan Courier și Cargus. Retailerul anticipează o creștere de 15% a vânzărilor față de campania de Black Friday din 2023.