După ce o controversă majoră a izbucnit în jurul Jocurilor Olimpice de la Paris, sceneta din ceremonia de deschidere care a fost interpretată de comunitatea creștină ca o parodie a „Cinei cea de taină”, compania americană de tehnologie și telecomunicații C Spire a anunțat retragerea tuturor reclamelor sale de la eveniment.
Sceneta în cauză, care pare să fi reprodus celebra pictură a lui Leonardo da Vinci folosind persoane travestite, a stârnit indignare în rândul creștinilor. Deși nu este clar dacă aceasta a fost intenția organizatorilor, reacțiile nu au întârziat să apară, transmite B1TV.
Suzy Hays, președintele și fondatorul C Spire, a explicat decizia companiei: „C Spire sprijină sportivii care au muncit atât de mult pentru a fi parte a Jocurilor Olimpice. Cu toate acestea, nu vrem să fim părtași la batjocura și descrierea inacceptabilă a unui moment sacru precum «Cina cea de taină», motiv pentru care ne retragem reclamele de la Jocurile Olimpice.”
Această mișcare face din C Spire primul sponsor major care se retrage de la Jocurile Olimpice ca urmare a scandalului. Compania a subliniat că nu dorește să fie asociată cu ceea ce consideră a fi o „descriere inacceptabilă a unui moment sacru”.