Registrul Comerțului și-a achiziționat un sistem IT consolidat și interlopitabil destinat asigurării serviciilor de e-guvernare centrate pe evenimente de viață, prin prestarea serviciilor de implementare si punere în funcțiune.

Obiectivul general al proiectului este reprezentat de realizarea lucrărilor de modernizare a serviciilor de e-guvernare aflate în responsabilitatea Registrului Comerțului, având la bază evenimente din viață. Prin implementarea sistemului electronic integrat la nivelul Registrului Comerțului și migrarea datelor existente în cadrul noului sistem informatic.

Scopul este reprezentat de achiziția de produse hardware, software și a serviciilor de proiectare, dezvoltare software, testare, migrare, punere în funcțiune și instruire în vederea implementării sistemului informatic integrat.

Dezvoltarea sistemului electronic integrat va presupune realizarea spațiilor tehnice, livrarea și instalarea infrastructurii hardware, livrarea și instalarea infrastructurii software, analiza, proiectarea, dezvoltarea, migrarea datelor, serviciile de testare software, acceptanța și trecerea în producție a sistemului informatic, serviciile de instruire și suportul tehnic.

Cine va furniza sistemul IT pentru Registrul Comerțului

Contractul a fost atribuit companiei Vodafone România, aceasta va furniza pentru Registrul Comerțului punerea în funcțiune a unui sistem IT. Subcontractanții Vodafone România sunt Total Soft – 35,45% și Maguay Computers – 18%. La procedură s-au înscris și asocierile formate din Acquis Consulting (lider), NTT Data România și Technology Systems and Services International, respectiv S&T România (lider) și Trencadis Corp. Vodafone România a mai încheiat contracte cu: Oficiul Național Pentru Achiziții Centralizate, Orașul Podul Iloaiei, Comuna Scheia, Societatea de Distribuire a Energiei Electrice Muntenia Nord și multe altele.

Valoarea totală a contractului este de 138,3 milioane de lei, fără TVA, adică 27,9 milioane de euro, plus TVA. Finanțarea proiectului este realizată din Fonduri Europene prin Programul Operațional Competitivitate. Durata contractului este de 18 luni. Criterul de atribuire al contractului a fost reprezentat de cel mai bun calitate-preț. Prețul ofertei a avut o pondere de doar 40. Termenul de execuție al contractului o pondere de 5%. Perioada de garanție a sistemului integrat o pondere de 6%. Perioada de mentenanță software o pondere de 16%. Capabilitățile soluției tehnice o pondere de 18%. Experiența profesională a personalului o pondere de câte 2% pentru 6 poziții profesionale. Planul de proiect având o pondere de 3%.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *