Peroanele tramvaiului 41 vor fi modificate. Lucrările sunt necesare pentru a face loc tramvaielor achiziționate recent de Primăria Capitalei. Decizia a fost luată în ședința Consiliului General al Municipiului București (CGMB) din 2 iunie.
Consilierii generali au votat și proiectul care vizează reabilitarea șinelor și a peroanelor aferente liniei 5 de tramvai.
Este „un traseu foarte solicitat, care leagă cartiere importante ale orașului și transportă peste 11.000 de călători zilnic. Un alt proiect votat are în vedere modernizarea traseului tramvaiului 24. (…) A mai fost votat un proiect pentru modernizarea peroanelor stațiilor tramvaiului 41 (aici pentru a putea introduce în circulație noile tramvaie de la Astra Arad)”, a precizat primarul Capitalei.
„Se înlocuiesc gardurile de protecție, se reface fundația de beton și se repară peroanele.(…) Fundația de beton va fi refăcută pe tot traseul, aceasta fiind afectată în multe locuri de diferite lucrări, dar și de accidentele auto care produc constant avarii la gardurile căii de rulare”, a anunțat viceprimarul Capitalei.
Stelian Bujduveanu a precizat că gardurile sunt montate noaptea, pentru a nu afecta traficul.
STB modernizează liniile de tramvai din București cu materiale proprii. Acestea sunt făcute la URAC. Este vorba despre Uzina de Reparații – Ateliere Centrale, care aparține STB.
În aceeași ședință, CGMB a aprobat și inițierea procedurii de atribuire a 1.600 de autorizații de taxi. Este vorba despre cele rămase neatribuite la procedura precedentă. „Țin să subliniez că e vorba de un proces transparent și corect, iar oricine vrea să facă taximetrie și îndeplinește punctajul poate obține această autorizație”, a punctat Nicușor Dan.