Magaznul online Evomag a anunțat o creștere cu 10% a vânzărilor de Black Friday în 2024, în condițiile în care campania a fost cu 13 zile mai scurtă decât anul trecut. O altă diferență față de anul trecut este că s-a cumpărat mult mai mult în rate. Cea mai mare comandă a constat în două telefoane „de vârf de gamă”.

Cei de la Evomag au spus pentru HotNews.ro că a vândut de 7 milioane euro în campania de Black Friday, creștere de 10% față de cea din 2023. Marea diferență este că în 2023 Black Friday a durat 31 de zile, iar anul acesta, 18 zile. Cele mai mari reduceri de anul acesta au fost de 70%.

Retailerul Evomag a anunțat începerea campaniei de Black Friday 2024 pe 25 octombrie, iar evenimentul de shopping a fost împărțit în trei etape și s-a încheiat pe 11 noiembrie.

Anul trecut, Evomag a ținut Black Friday timp de 31 de zile, între 27 octombrie și 27 noiembrie.

O mare diferență ține de faptul că s-a dublat numărul de clienți care vor plăti în rate produsele.

O altă schimbare ține de cum au plasat clienții comenzile de-a lungul zilei: în trecut erau plasate în primele ore ale zilei 70% dintre comenzi, însă ponderea pentru primele ore a scăzut spre 50% în acest an.

Ce categorii s-au vândut cel mai bine

Telefoanele mobile și tabletele
Componentele PC
Electrocasnicele mari (mașini de spălat, frigidere, combine frigorifice, aragazuri, aspiratoare) și electrocasnice mici (ustensile de bucătărie, roboți, mixere, blendere)

Casă și grădină (grădinărit, unelte și scule)

 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *