Mai multe mărturii din interiorul PNL au dezvăluit, pentru site-ul de investigații Snoop, că realizatoarea TV Denise Rifai a colaborat cu Nicolae Ciucă, candidatul PNL în campania de la prezidențiale. Senatorul PNL Ciucă și Rifai au recunoscut. „Efectul acestor legături compromițătoare este declinul constant al încrederii românilor în mass-media tradițională”, a spus Liana Ganea, președinta ActiveWatch.

Denise Rifai l-a ajutat pe candidatul PNL la prezidențiale, ”pentru training”, expresie cu care a recunoscut ceea ce s-a întâmplat chiar actualul senator Nicolae Ciucă. ”Obiectivul a fost îmbunătățirea prezenței candidatului PNL în spațiul public și la TV”, au dezvăluit surse din PNL pentru Snoop, confirmate după ce jurnaliștii au discutat cu cei doi implicați: politician și realizatoarea TV.

Jurnalista susține că nu a existat un contract sau vreo plată pentru aceste sfaturi și sugestii. Actualul senator afirmă că „Mă învăța cum să răspund la o întrebare”. Specialiștii explică de ce o astfel de legătură e „inacceptabilă”.

Personajele 

Denise Rifai este prezentatoare a emisiunii „40 de întrebări” pe postul Kanal D și are și o emisiune de interviuri politice pentru site-ul Gândul intitulată „În Opoziție”.

Nicolae Ciucă este senator, a fost președinte și candidat al PNL la prezidențialele din 24 noiembrie 2024 , unde a obținut aproximativ 9% la alegerile prezidențiale și s-a situat pe locul cinci, cu puțin peste 800.000 de voturi. Campania sa a costat 17.6 milioane de lei, potrivit datelor de la Autoritatea Electorală Permanentă.

Site-ul de investigații Snoop.ro a obținut mai multe mărturii din interiorul PNL care dezvăluie că Denise Rifai a colaborat cu Nicolae Ciucă în campania de la prezidențiale. ”Trainingul” a avut loc  pe parcursul campaniei electorale din toamna anului 2024 și s-a desfășurat la sediul din Modrogan și în biroul președintelui Senatului României.

Fostul președinte PNL susține că nu știe dacă s-a plătit pentru „trainingul cu Denise Rifai”, dar crede că totul a fost „pro bono”.

Candidatul PNL avea nevoie înaintea campaniei prezidențiale de îmbunătățirea prezenței în spațiul public, să fie mai „dezinvolt și mai puțin crispat” în fața camerelor de televiziune, susțin mai multe surse din partid care au participat activ la campanie.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *