Infrastructura rutieră a României și împărțirea banilor este principala grijă a deputatului PSD Marian Mina, care îl consideră pe ministrul transporturilor, Cătălin Drulă, principalul actor, adept al „statului paralel”.
Vicepreședintele Comisiei de Transport și Infrastructură Rutieră din Camera Deputaților vorbește despre împărțirea banilor pentru infrastructura rutieră a României.
„Adept al „statului paralel”, ministrul Drulă dorește să fie creatorul unei „infrastructuri paralele”. În 2016, în vremea în care Cioloș guverna tehnocrat România atât de bine încât PSD a câștigat detașat alegerile, se înființa Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Cătălin Drulă era atunci consilierul premierului pe probleme de transport. Singura lui legătură cu domeniul erau cele câteva luni în care a scris pe un forum de internet despre gropile din șosele”, spune Marian Mina.
Mina explică faptul că o nouă structură care să facă aceleași lucruri cu vechea structură înseamnă o dublare a posturilor. Deputatul explică faptul că Drulă dorește să angajeze de capul lui mai mulți colegi de partid.
„Practic, CNAIR-ul rămâne la clientela politică a liberalilor care au de cheltuială aproape 4 miliarde de euro, iar CNIR-ul se duce la USR cu alte 4 miliarde de euro. Așa se împarte România „de dreapta”, a scris vicepreședintele Comisiei de Transport pe Facebook.
El reclamă faptul că CNAIR nu este reformată dar se urmărește înființarea unei alte instituții numai pentru a angaja activul de partid.
„Credeam că unele clădiri de birouri din Pipera s-au golit din cauza pandemiei. Se pare că m-am înșelat. În realitate o serie bună de corporatiști cu apucături politice au decis să părăsească job-urile din call-center-uri pentru viața de bugetar. Se pare că Uniunea nu a schimbat sistemul. În mod clar Sistemul a schimbat USR, iar manifestările ministrului de la Transporturi arată cu vârf și îndesat acest lucru”, și-a încheiat argumentele deputatul Marian Mina.