”Îmi asum acest contract cu bucureștenii și eu nu-mi permit după 30 de ani de carieră să vând gogoși. Eu am spus și o spun în continuare: vreau transport gratuit în București.
Vorbim la momentul în care voi fi primar general și pentru mine cuvântul este sfânt, eu nu mi-l încalc. În prezent, Primăria Capitalei oferă STB-ul sub formă de subvenție 900 de milioane de lei anual, 200 de milioane de lei diferență de tarif, sumă pe care o acoperă din costurile operaționale. Încasările STB din vânzarea cardurilor călătorie este de 200 de milioane. Practic, această sumă trebuie acoperită!
Cum faci să acoperi această sumă, domnule primar general Piedone? Cedăm prin licitație publică spațiile din interiorul și exteriorul autovehiculelor STB pentru afișaj publicitar. Nu este suficient. Facem parteneriat public-privat, pentru că Primăria Capitalei și STB dețin spații și hale uriașe. Scoatem aceste hale din patrimoniul STB la închiriat către, de exemplu, o firmă de baterii electrice.
Diminuăm costurile și majorăm veniturile, pentru că multe dintre aceste hale nu au niciun venit, deci tot ce ar veni în plus este profit practic.