Investiție de peste 52 de milioane de euro pentru realizarea noului inel rutier metropolitan care va ocoli Municipiul Oradea în partea de sud, la o distanţă de aproximativ 5 kilometri de actuala centură. Noul inel rutier metropolitan va fi gata în 2024.
Inelul rutier metropolitan Oradea va fi un drum de 17 kilometri, care va asigura legătura cu drumurile naționale DN1, DN 76 și DN 79, înspre Cluj-Napoca, Deva și Arad, și cu viitoarele centuri din zona metropolitană a Municipiului Oradea, respectiv Centura Oșorhei, Centura Nojorid și Centura Sânmartin. Execuția lucrărilor se va realiza pe două tronsoane. Primul tronson va avea o lungime de 9 kilometri șă va fi cuprins între Nojorid și viaductul care va fi construit peste DN76, la ieșirea din Băile Felix.
Cel de-al doilea tronson de drum va porni de la viaductul ce va fi realizat peste DN76 și va ajunge până la Orsorhei, ocolind localitățile Băile 1 Mai și Cheriu. Drumul va fi prevăzut cu două benzi, câte una pe sensul de circulaţie. Pe traseu vor fi construite două poduri de 10 și respectiv 24,75 metri, mai multe giraţii şi două viaducte cu o lungime de 335,8 de metri și respectiv 395,8 de metri. Șoseaua urmează să aibă regim de Drum Județean, cu două benzi și acostamente de câte 1 metru, 6 intersecții, două viaducte, două poduri și 11 podețe.
Valoarea totală a investiției este de 258 de milioane de lei, cu TVA, adică 52,2 milioane de euro. Proiectul va fi finanțat prin Programul Național „Anghel Saligny”, 70% din valoarea totală a investiției va fi finanțată de Guvern, 23% de Consiliul Județean Bihor și 7% de Primăria Municipiului Oradea. Durata contractului va fi de 24 de luni, din care 6 luni pentru realizarea proiectului tehnic și 18 luni pentru execuție.