Primarul din Tulcea, Ștefan Ilie, a făcut un experiment pentru a arăta că unele din instituțiile din subordine sunt nepăsătoare la problemele cetățenilor. Edilul PNL a verificat relația societăților cu cetățenii, pe partea de sesizări și reclmații, și a constatat o situație dezastruoasă.
Cel puțin la societatea care trebuie să asigure apa caldă și căldura în oraș, pe pagina de facebook cetățenii nu puteau semnala problemele, nici pe site-ul de internet, iar la telefon nu răspundea nimeni.
Ștefan Ilie este edil îm Tulcea ales pe 27 septembrie și a început reforma instituției, la o săptămână după ce a preluat oficial mandatul.
EL susține că municipalitatea stă „foarte rău la majoritatea responsabilităților” pe care le are, la serviciile pe care le oferă locuitorilor „și foarte prost la capitolul comunicare”, relatează B1TV.
Ștefan Ilie a sunat la două companii subordonate și a demonstrat că nu răspunde nimeni la telefon
„La fix o săptămână de când ocup funcția, într-un maraton al cunoașterii primăriei, care va continua și în perioada următoare, vă pot spune că stăm foarte rău la majoritatea responsabilităților pe care le avem, la serviciile pe care le oferim locuitorilor și foarte prost la capitolul comunicare. Ne-am învățat de foarte mult timp să ne facem că plouă și să fugim de răspunderea calității serviciilor pe care trebuie să le oferim populației”, a scris Ștefan Ilie, duminică, pe Facebook.
Comunicarea, spune primarul din Tulcea, „aduce responsabilitate, sesizează problemele, identifică și aplică soluțiile, atât cele imediate, cât și viitoare. Comunicarea identifică și strategia de dezvoltare, și resursele umane și financiare. Comunicarea stabilește relații constructive între locuitori și funcționarii publici”.
„Însă la Tulcea oamenii nu au unde să întrebe. Direcții și societăți importante nu au simpla pagină de Facebook, cea mai accesată rețea. Unele au, dar sunt blocate intenționat canalele de comunicare sau direcționează locuitorii către site-uri greu accesibile, unde foarte greu poți trimite o întrebare, iar dacă reușești nu îți răspunde nimeni”, a adăugat Ștefan Ilie.
Experimentul primarului din Tulcea. Ștefan Ilie a sunat la două companii subordonate administrației locale, Societatea Energoterm și Societatea Servicii Publice, și demonstrând astfel că la telefon nu răspunde nimeni.
Primul exemplu a fost, așadar, Energoterm, „care acum este în proceduri de pornire a agentului termic, întârziate de lucrările de reparații ale unor rețele, are pagină de Facebook, însă contactul prin mesaj te direcționează pe pagina de web, unde transmiterea dă eroare. Îți mai rămâne să suni, însă, așa cum se poate observa în clipul video, dar la Relații cu clienții nu răspunde nimeni”.
„Culmea, acum când sunt temperaturi scăzute, când abonații au nevoie de căldură și când este obligatoriu să se cunoască cum și când se remediază problema”, a subliniat edilul.
Al doilea exemplu din experimentul primarului a fost Societatea Servicii Publice.
„Am dat termen de rezolvare, astăzi, 1 noiembrie, iar pentru mâine am cerut un referat cu explicația acestei anomalii. Toate serviciile publice au termen vineri, 6 noiembrie, să pună la punct comunicarea primară, obligatorie: mesaj și apel cu răspuns la fiecare”, este ultimatumul lui Ștefan Ilie.
Leave a comment