Automedicația în caz de COVID este extrem de periculoasă
Automedicația în caz de COVID este extrem de periculoasă

Automedicația în caz de COVID este extrem de periculoasă, iar rețetele care circulă pe internet pot avea efecte dezastruoase, spun medicii din sistemul de sănătate guvernamental.

Mii de oameni iau acum o combinație mortală de medicamente”, avertizează specialiștii, pentru că țin cont de sfaturi pe care le găsesc pe internet.

Medicii avertizează că nu trebuie să se trateze singuri, acasă, după rețete “faimoase” pe care le găsesc pe internet.

Medicii atrag atenția asupra combinației de medicamente care poate deveni mortală și care este luată de mii de oameni din România, fără ca aceștia să întrebe medicul cu privire la efecte, relatezp B1TV.

Azitromicină sau alt macrolid + Antihistaminice + Ventolin. Eventual și hidroxiclorochină. Puteți să muriți din cauza acestui tratament dacă îl luați de capul vostru, fără consult medical”, se arată într-o postare pe pagina RO-Vaccinare.

Automedicația în caz de COVID este extrem de periculoasă. Medicii explică de ce aceste combinații de medicamente sunt periculoase, conform protocoalelor medicale.

„Azitromicina poate avea interacțiuni severe cu alte medicamente, crescând toxicitatea cardiacă foarte mult. Prima pe listă e hidroxiclorochina – https://www.webmd.com/…/det…/list-interaction-medication.

Se știe că asocierea de Azitromicină cu unele antihistaminice poate crește riscul de aritmie cardiacă prin prelungirea intervalului QTc pe EKG. Poate să apară aritmie și la omul aparent sănatos. Se cheamă torsada vârfurilor această aritmie specială… https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17546486/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6643131/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7703471/

Ventolinul/salbutamolul poate avea toxicitate cardiacă și produce agitație și tahicardie, chiar și la persoane perfect sănătoase…

Nu vă mai automedicați căci există riscuri mortale!”, avertizează Mihai Craiu, medic primar pediatrie la Institutul Național pentru Sănătatea Mamei şi Copilului “Alessandrescu-Rusescu”.

Leave a comment

Lasă un răspuns