Hidroelectrica a fost sancționată dur de ANRE, pentru că nu a emis facturi pentru aproape 500.000 de clienți, dar și pentru că nu a răspuns la solicitările adresate de aceștia. Zoltan Nagy a explicat, la Antena 3 CNN, ce pot face consumatorii.
„Semnalele sunt că Hidroelectrica a început să emită facturile și se pare că o parte din clienți au primit facturile pe luna august, deci încep să recupereze.
În continuare există o întârziere de cinci, șase luni. Putem să sperăm că vor recupera cât de repede se poate.
Între timp, ANRE a aprobat noul regulament de furnizare de energie electrică care prevede exact pentru aceste situații, când furnizorul emite cu întârziere facturi care cuprind o perioadă mai mare decât o perioada normală de facturare, adică de o lună, obligatoriu clientului trebuie să i se ofere posibilitatea plății eșalonate, în cel puțin atâtea rate câte luni se facturează prin factura respectivă.
Suntem convinși că cei de la Hidroelectrica vor oferi clienților plata eșalonată”, a declarat Zoltan Nagy, vicepreședinte ANRE, pentru Antena 3 CNN.
Leave a comment