Sediile ANAF nu mai sunt accesibile persoanelor care nu dețin certificat verde, adică vor intra în instituția publică doar cei care sunt vaccinați sau trecuți prin boală în ultimele șase luni. Instituția a precizat că persoanele care vor să-și plătească impozitele sau trebuie să depună declarații o pot face online.
De luni se cere certificat verde COVID la intrarea în ANAF și a sediilor subordonate, din București sau din teritoriu, a transmis instituția într-un comunicat.
Sunt acceptate doar următoarele categorii de persoane în sediile ANAF:
-persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARSCoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
-persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore
-persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
„Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.
Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro.
Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Callcenter ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, a comunicat ANAF.