Apar noi informații după ce PNL a fost acuzat că l-ar fi ajutat pe Călin Georgescu în campania electorală pentru prezidențiale. Mai multe surse din cadrul partidului au declarat pentru Snoop.ro că cel care a răspuns de campania plătită a fost chiar Rareș Bogdan. Campania a fost „identică cu campania Frate pentru Frate derulată de Federația Rusă în Ucraina”, înainte de invazie. Rareș Bogdan dezminte într-un interviu pentru Antena 3 CNN că a coordonat această campanie. De altfel, el a spus că problema TikTok era cunoscută încă din martie la nivelul UE și că atunci Roberta Metsola l-a întrebat de ce în România sunt atât de multe conturi TikTok, ceea ce recunoaște că nici el nu știa. Europarlamentarul spune că, de fapt, campania PNL a fost trolată și că i s-a părut nedrept că nimeni nu a ieșit să explice asta.

„Liderii care s-au ocupat de campania lui Ciucă au fost Dan Motreanu, Rareș Bogdan, Lucian Bode, Ciprian Ciucu. Bode a fost pe organizare, Motreanu a fost plecat foarte mult timp alături de Ciucă prin țară, iar la București a rămas Rareș Bogdan cu comunicarea. El s-a văzut cu cei de la FameUp și cu Kensington”, susține unul dintre liberalii care a discutat cu Snoop, sub condiția anonimatului, scrie Hotnews.

„Nu îl bănuim pe Rareș Bogdan că a făcut ceva deliberat, pur și simplu au abandonat acea campanie, nu le-a păsat de ea pentru că a fost un eșec. Pe ei îi interesa că Ciucă era acaparat pe Facebook de comentarii cu «votăm Călin Georgescu», nu prea le-a păsat de TikTok”, spune o sursă din cadrul PNL.

„Nu comentez interviuri din presă, ce am avut de spus am spus, nu e nevoie să reiau. Această campanie nu a fost în favoarea altui candidat, ci în favoarea lui Nicolae Ciucă, faptul că a fost deturnată e alt lucru, și am punctat în mod repetat”, a spus șeful PNL, Ilie Bolojan.

Rareș Bgdan: „E o întreagă preocupare legată de ce se întâmplă în România, aseară am avut o discuție extrem de aplicată în care colegi europarlamentari din diverse țări din Portugalia, Italia, Slovacia, Polonia sau Germania am luat o cină  de lucru la care a participat și Iulian Fota în care întrebările au curs 2 – 3 ore despre ce s-a întâmplat în România, ce se întâmplă cu mesajele din online.

În luna februarie- începutul lui martie, m-a chemat Roberta Metsola, să mă întrebe câteva chestiuni și m-a întrebat: ce anume se întâmplă în România cu  creșterea TikTok, aveți 7,4 milioane de utilizatori, sunteți cu cel mai mare procent de utilizatori din Europa, aveți grijă la europarlamentare, la ce se întâmplă în zona online, în special TikTok, că e noul Facebook de acum 10 ani. M-am uitat și eu, nu știam că sunt atât de multe. Le-am spus colegilor mei în Modrogan, cam asta a fost discuția. Prin aprilie eram cu Ciucă la Chișinău și într-o discuție cu un coleg jurnalist am explicat că ar trebui să fie aceleași reglementări și în cazul TikTok, așa cum sunt la Facebook, Instagram, X, ca să nu se permită ingerințe externe. Au sărit în capul meu că vreau să închid ceva, dar pentru mine nu e niciun motiv pentru a închide ceva, ci doar de a veni cu argumente.

Despre cine ar fi trebuit să facă verificări asupra conturilor TikTok

Eu știu că a fost o nedreptate făcută, nu mai vreau să îmi asum, sunt alții care să explice măsurile PNL, proiectele liberale, am făcut-o suficient cinci ani. E momentul ca alții să facă asta.

Mi s-a părut complet nedrept ce s-a întâmplat la final de an, nimeni nu a ieșit să explice prostia care se vehicula că PNL a fost implicat în campania lui Georgescu. PNL nu poate fi acuzat ca s-a implicat în campania aia, că s-a trolat o campanie a unei companii prestigioase, am încredere în Kensington Communication și FameUp.

Că cineva a venit cu zeci de mii de conturi, situație imposibilă într-o situație normală, campania PNL a fost trolată, asta nu înseamnă că cineva a făcut asta deliberat.

Pentru noi, în septembrie – noiembrie dacă cineva spune că se uita cu atenție la Călin Georgescu minte. În cazul PNL ne uitam doar la George Simion și Elena Lasconi ca potențialii contracandidați pentru a intra în turul doi al alegerilor prezidențiale. În sondaje din ultimele 2 săptămâni nu fusese cotat cu mai mult de 7%, apoi l-am văzut la 9% pe Georgescu.

Nu ne uitam la Georgescu ca la un potențial jucător de tur 2, toată campania PNL prin FameUp a fost dusă prin mesaje antiextremism. E culmea ca PNL să fie acuzat de așa ceva. Ce să plătească PNL, PNL încă nu a terminat de plătit comenzile pentru campania candidatului la prezidențiale.

Unul dintre motivele creșterii extremismului în România e decizia Austriei de acum 2 ani cu repercusiuni incredibile asupra mentalului românesc, prin care României i-a fost interzis accesul în Schengen. Chestiunea asta a dus la mesaj ultranaționalist, suveranist, extremist. Bunăstarea niciodată nu creează extremism”.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *