„L-am anunțat pe George Buhnici că vom încheia parteneriatul cu el”, au scris într-un comunicat trimis Libertatea reprezentanții BCR în dimineața zilei de miercuri.
„Situația din ultimele zile generată de unul dintre partenerii noștri, George Buhnici, ne-a pus în poziția de a reacționa la acest derapaj. Am respins și vom respinge întotdeauna orice atitudine de sexism și discriminare în limbajul public. Totuși, am crezut și credem în a doua șansă, nu în execuții sumare, în piața publică. Continuăm să credem că orice greșeală se repară mai ales cu implicarea celui care a greșit”, a anunțat BCR.
„Adevărul simplu spus este ca am așteptat în ultimele zile (din respect pentru un partener de mulți ani) poziția lui la reacția publicului și, mai ales, la solicitarea noastră de angajare într-o campanie de educație împotriva discriminării și sexismului. Am primit un răspuns din care este evident că vedem diferit lucrurile. L-am anunțat pe George că vom încheia parteneriatul cu el. Sexismul, discriminarea, obiectificarea sexuală a femeilor sunt inacceptabile în orice formă și nuanță, implicită sau explicită”, a anunţat BCR pe Facebook.
Influencerul a avut de suferit și în ceea ce privește cifrele din mediul online. Acesta a pierdut în 24 de ore de la izbucnirea scandalului o treime dintre urmăritorii de pe pagina de Facebook, potrivit Libertatea.
Buhnici administrează două pagini în rețeaua socială, una dintre ele, cea în care își promovează podcastul, cea de persoană publică, avea luni de dimineață, 18 iulie, înainte ca scandalul să ia amploare, 638.000 de urmăritori. După 24 de ore, 203.000 dintre aceștia dăduseră unfallow paginii. Pe această pagina, vloggerul blocase comentariile.
Buhnici a pierdut urmăritori și pe contul de Instagram, unde avea 311.000 luni de dimineață, din care au rămas 308.000 după scandal.
Pe You Tube, contul lui a pierdut zece mii de abonați, ajungând la 1,13 milioane, de la 1,14. Totuși, pe TikTok au apărut urmăritori noi, aproximativ 1.400.