Ce fac românii cu facturi întârziate de la Hidroelectrica | Vicepreședintele ANRE: “Se va oferi posibilitatea plății în rate”

Hidroelectrica a fost sancționată dur de ANRE, pentru că nu a emis facturi pentru aproape 500.000 de clienți, dar și pentru că nu a răspuns la solicitările adresate de aceștia. Zoltan Nagy a explicat, la Antena 3 CNN, ce pot face consumatorii.

“Semnalele sunt că Hidroelectrica a început să emită facturile și se pare că o parte din clienți au primit facturile pe luna august, deci încep să recupereze.

În continuare există o întârziere de cinci, șase luni. Putem să sperăm că vor recupera cât de repede se poate.

Între timp, ANRE a aprobat noul regulament de furnizare de energie electrică care prevede exact pentru aceste situații, când furnizorul emite cu întârziere facturi care cuprind o perioadă mai mare decât o perioada normală de facturare, adică de o lună, obligatoriu clientului trebuie să i se ofere posibilitatea plății eșalonate, în cel puțin atâtea rate câte luni se facturează prin factura respectivă.

Suntem convinși că cei de la Hidroelectrica vor oferi clienților plata eșalonată”, a declarat Zoltan Nagy, vicepreședinte ANRE, pentru Antena 3 CNN.

Andrada Ionescu
Andrada Ionescu
Andrada este un jurnalist cu experiență care acoperă subiectele de actualitate din România. Absolventă de Sociologie, Andrada Ionescu are un background care îmbină jurnalismul cu marketingul politic și îi oferă un plus în selectarea informațiilor pe care le prezintă cititorilor.

Ultimele știri

Anchetele Lumea Politică

Articole pentru tine