Este haos pe Otopeni, unde, în afară de aglomerația călătorilor, la fel ca și în alte aeroporturi, sunt zeci și sute de bagaje pierdute.
Multe dintre acestea se află într-o zonă a terminalului de sosiri. Lipsa de personal a companiilor aeriene a făcut ca tot mai mulți oameni să reclame că și-au pierdut bagajul sau că a ajuns după câteva zile, relatează Digi24
Pe Otopeni, dar și în multe alte asemenea locuri, companiile aeriene și aeroporturile din întreaga lume au dificultăți în gestionarea numărului în creștere de pasageri și bagaje.
Rata de manipulare greșită a bagajelor în întreaga lume este, de asemenea, în creștere: a crescut cu 24% anul trecut, cu 8,7 valize la 1.000 de pasageri internaționali, care nu au sosit la timp. Sunt aeroporturi care înregistrează o creștere de zece ori a cantității de bagaje care ajung greșit la destinație.
În alte cazuri, situația este mult mai gravă. Zeci de turiști care trebuiau să ajungă în Antalya, au așteptat 10 ore pe aeroportul din Timișoara.
Zborul era programat pentru ora 11:15. Pasagerii au fost anunțaţi că are o întârziere. Ulterior, s-a anunțat că de fapt zborul a fost anulat. „La aeroport ne-au dat un voucher de 35 de lei în contextul în care o apă costă 20 de lei și o salată e 35”, a declarat un pasager la News Hour with CNN.
Este vorba de un avion al unei companii de zbor din Turcia, iar toţi cei care urmau să plece sunt români.