Primărie fără hârtie! Este promisiunea făcută locuitorilor din sectorul 6 al Capitalei. Primarul Ciprian Ciucu a anunțat începerea simulărilor interne și formarea personalului, necesare funcționării platformei “Primărie fără hârtie”. Este vorba despre angajații de la Biroul Unic și Registratură.
„Scurtăm timpul de interecțiune a cetățenilor cu Primăria Sectorului 6 cu 90% pentru cei care vor dori să obțină avize/ autorizatii/ certificate/ orice altceva on-line. (…) Ne referim aici, spre exemplu, la certificate de urbanism, autorizații comerciale, eliberare orar de funcționare, petiții și sesizări, se vor putea înscrie în audiență la primar, viceprimar, directori etc. Urmărim reducerea timpului de înregistrare a unui document transmis electronic cu 90% față de momentul actual pentru cei care își vor face cont pe platformă. Cetățenii care nu își vor face cont și se vor deplasa la sediile noastre vor fi asistați”, a precizat Ciucu.
Primarul sectorului 6 a spus că, în 2022, va extinde conceptul “Primărie fără hârtie” și la instituțiile subordonate.
Astfel, oamenii nu vor mai fi obligați să se deplaseze la Primăria Sectorului 6 ca să obțină documente.
Platforma va putea fi accesată începând cu luna martie, de pe noul site primărie6.ro. Acesta va fi lansat în aceeași perioadă.
La finalul anului trecut, Ciprian Ciucu a făcut un alt anunț important: „locuitorii Sectorului 6 sunt primii din țară care își pot descărca singuri certificatul fiscal din aplicație.”

Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a Sectorului 6 este prima instituție din țară care a fost conectată la Sistemul Național de Interoperabilitate (SNI). Sistemul a fost lansat pe  24 noiembrie 2021.

„Cetățenii Sectorului 6 își pot descărca singuri de acum certificatele de atestare fiscale, necesare pentru orice bun vândut. (…) Nu mai sunt obligați să se prezinte la ghișeu. În acest prim flux, platforma SNI va genera automat, la cerere, documentul”, a explicat primarul sectorului 6.

Leave a comment

Lasă un răspuns Anulează răspunsul